اگر بخش اول و دوم مقاله راهکارهایی برای رساندن صفر فالوور به 10000 فالوور اینستاگرام؟ مطالعه کرده باشید، در مورد چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام با روشهای ساده را آشنا شده اید. در ادامه بخش سوم و آخرین این پست را برایتان آماده کرده ایم. 

۹- با اینفلوئنسرها کار کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ

یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام داشتن حمایت اینفلوئنسرها و یا هدایت اکانت اینستاگرام توسط اینفلوئنسر است.

اگر اینفلوئنسر انتخاب شما فالوور واقعی داشته باشد این فالوور ها با هدایت او می توانند به راحتی اکانت شما را فالو کنند و حتی اینفلوئنسر ها می توانند خود به عنوان عاملی برای فروش بیشتر برای شما تبدیل شوند.

حتما با اینفلوئنسر قرارداد امضا کنید تا ترافیک فیک و تقلبی برای شما ارسال نکند. زمانی با اینفلوئنسری کار می کردم که در واقع حامی ما بود و او ۲۰۰۰ فالوور غیر فعال و فیک برای اکانت ما ارسال کرد. کاملا مشخص بود که از ربات استفاده می کرد. استفاده از ربات اینستاگرام در صورتیکه ربات اینستاگرام فالوور واقعی به همراه داشته باشد هیچ مشکلی ندارد اما اگر فالوور غیر فعال و فیک به همراه داشته باشد می تواند خطرناک باشد و باعث بن شدن و یا مسدود شدن پیج اینستاگرام شما شود.

اگر به دنبال راه های تاثیر گذار برای جذب فالوور بیشتر هستید می توانید از اینفلوئنسر خود بخواهید که اکانت شما را در استوری خود قرار دهد و به مخاطبین خود شما را توصیه کند. در این حالت فالوورهای او برای مشاهده استوری باید شما را فالوو کنند. باید از او بخواهید که چند روزی در خصوص شما به مخاطبین خود توصیه هایی داشته باشد.

۱۰- میزبانی کنید

اگر بتوانید میزبانی هایی در اینستاگرام با حتی تعداد کمی مخاطب داشته باشید شانس خود را برای افزایش فالوور اینستاگرام به شدت افزایش می دهید. البته می توانید میزبانی هایی هم در سایت و یا  سایر رویداد ها داشته باشید و از مخاطبین خود بخواهید صفحه اینستاگرام شما را فالو کنند.

حتی شما می توانید با پست کردن میزبانی خود در این اجتماعات و یا رویداد ها در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یا سایر بلاگ ها نیز دیگران را تشویق کنید که اقدام به دنبال کردن اینستاگرام شما بکنند.

وقتی من برای اولین بار در حوزه بازاریابی شروع به فعالیت کردم، افتخار میزانی در وبلاگ هایی را داشتم. در این وبلاگ ها من به مخاطبینم برخی از محصولاتمان را به عنوان هدیه پیشکش کردم به شرط اینکه اینستاگرام من را فالو می کردند. اغلب مشتریان و مخاطبین از این موضوع استقبال کردند. حتی آنها در اینستاگرام خود با محصولات و هدایایی که من داده بودن استوری هایی را گذاشتند  و از تجارب خود در این رویدادها گفتند.

این باعث شد که من صدها فالوور جدید بدست بیاورم. این یکی از بهترین راه های بدست آوردن فالوور جدید اینستاگرام است. استفاده از ابزار IGTV یکی از بهترین روش ها برای میزبانی در اینستاگرام است. بخصوص اگر در کار و یا حرفه ای دانش و تخصص دارید این ابزار مختص شما خواهد بود.

میزبانی کردن و داشتن اجتماعات و مخاطبین تنها مخصوص تازه کارها نیست و حتی اگر به افزایش فالوور دلخواه خود هم رسیده باشید باز هم این روش برای جذب فالوور بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

۱۱- با برند های دیگر شریک شوید

اگر به تازگی دنبال آموزش افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید و در واقع تازه کار هستید، ترفندی که من ، زمانی که تازه شروع به بالا بردن فالوور اینستا خود کرده بودم این بود که من از محصولات تولیدی خودم عکس می گرفتم به جای اینکه عکس مربوط به اکانت های دیگران را به اشتراک بگذارم اما دیدم برخی از برند ها پست های مربوط به من را بازنشر می کنند.

جالب است که برخی از این برند ها حتی تا ۳۰۰k یا ۳۰۰ هزار فالوور داشتند. من تازه متوجه کار و ترفند آنها شدم. من هم محصولات آنها را بازنشر کردم و آنها را تگ می کردم. این کار باعث شد تا فالوورهای آنها به محصولات من هم توجه کنند و به عنوان فالوور جدید از هر برند تعداد زیادی جذب اینستاگرام من شدند. من این کار را تنها با یک برند انجام ندادم و برند های زیادی را مورد توجه قرار دادم و با برند های زیادی بصورت آنلاین شریک شدم.

۱۲- از ابزار اینستاگرام آنالایتیکس (Instagram Analytics Tools ) استفاده کنید.

بهترین ربات اینستاگرام

اینستاگرام آنالایتیکس اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار شما قرار می دهد که برای جذب فالوور بیشتر و بالا بردن فالوور اینستاگرام به شما کمک زیادی می کند. البته نرم افزار های زیادی در گوگل مارکت وجود دارد که می تواند اطلاعات ارزشمندی به شما بدهد. مواردی مانند نرخ تطبیق، فالوورهای جدید، افرادی که شما را آنفالو کرده اند و سایر فعالیت ها و آمارهای جالبی که برای افزایش فالوور می تواند به شما کمک زیادی بکند.  بهترین ابزار های آنالیز اینستاگرام در گوگل استور وجود دارند عبارتند از:

  1. Sprout Social
  2. Iconosquare
  3. Keyhole
  4. Curalate
  5. Socialbakers

تمامی این ابزارهای آنالیز اینستاگرام می توانند اطلاعات خوبی به شما برای جهت دهی فعالیت خود در اینستاگرام بدهند. این ابزار های در درک شما نسبت به خواسته فالوور اینستاگرام شما بسیار مفیدند.

۱۳- استفاده از ربات اینستاگرام

ساخت ربات اینستاگرام

باور کنید یا نه درصد بالایی از افرادی که موفق شده اند به تعداد فالوور زیاد اینستاگرام دست پیدا کنند در ابتدا از ربات اینستاگرام استفاده کرده اند. خود من با وجود استفاده از راهکارهایی که در بالا توضیح دادم چندین بار از ربات اینستاگرام استفاده کردم.

ربات اینستاگرام راهکار فوق العاده ای برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام است. البته نه هر رباتی. من برای رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نظرم چندین بار ربات های مختلف اینستاگرام را تجربه کردم.  انتخاب رباط اینستاگرام بسیار مهم است. برای داشتن ربات خوب اینستاگرام بهتر است به سراغ ربات هایی بروید که توسط یک تیم و یا یک شرکت پشتیبانی می شوند.

پشتیبانی از ربات اینستاگرام نشان می دهد که ربات همواره در حال به روز رسانی و تطبیق دادن خود با نیاز مخاطب و الگوریتم های اینستاگرام است.

ربات اینستاگرام خوب دارای تنظیماتی است که با انجام این تنظیمات شما را همواره فردی فعال در اینستاگرام نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانید از تمامی ظرفیت خودتان در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از ربات می توانید محدودیت ها و هدف گذاری اینستاگرام خود را مشخص کنید. مثلا اگر قرار است خودتان در هر ساعت تنها چند نفر یا پیج را فالو کنید ربات اینستاگرام می تواند با تنظیم سرعت چند صد نفر را در یک ساعت فالو کند.

البته به یاد داشته باشید که ربات اینستا نباید به شکلی عمل کند که باعث شود پیج شما مسدود شود زیرا اینستاگرام با ربات مخالف است و همیشه راهکارهایی را برای مقابله با آنها دنبال می کند. به همین دلیل باید سرعت معقول و ابزارها و تکنیک های مشخصی را برای رسیدن به تعداد فالوور دلخواه دنبال کنید.

آنچه که اهمیت دارد این است که ربات می تواند با هشتگ ها، موضوعات، کلمات کلیدی، متناسب با رقبا و حتی محدوده جغرافیایی مخاطبین واقعی را برای شما به همراه داشته باشد که به موضوع سایت شما علاقمند هستند. بر خلاف بسیاری از شنیده ها ربات اینستاگرام فالوور غیر فعال و یا فالوور غیر واقعی برای شما به همراه ندارد. ربات در واقع به جای شما و با سرعت بالاتری از شما عمل می کند و به دلیل اینکه با مخاطب و فالوور واقعی در تعامل است احتمال دیده شدن در اینستاگرام و بالا رفتن شانس پیدا کردن مخاطب علاقمند به موضوع شما را به شدت افزایش می دهد.

البته در زمان استفاده از ربات اینستاگرام سیار اهمیت دارد که بتوانید با محتوا تاثیر گذار و با کیفیت اینستاگرام مخاطبین را قانع کنید که پیج شما را فالو کنند و در ادامه در پیج شما باقی بمانند.

۱۴- خرید فالوور و لایک و ویو

خرید فالوور واقعی

یکی از تکنیک هایی که البته چند وقتی است زیاد استفاده می شود خرید فالوور است. برخی از افرادی که کار فروش فالوور و فروش لایک را انجام می دهند این کار را بصورت فیک انجام می دهند. اما برخی از شرکت ها به دلیل داشتن تعامل، سرور اختصاصی و یا حتی ارتباط بالا با اینفلوئنسرها با فالوورهای واقعی در تعامل هستند و این فالوورها را به فروش می رسانند.

خرید فالوور واقعی هر چند کار دشواری است اما اگر اتفاق بیافتد راه صد ساله را برای شما چند روزه طی می کند. اما این هنر شما خواهد بود که فالوور خریداری شده را نگهداری کنید.

امیدوارم با مطالعه کامل این مقاله و استفاده از تکنیک های فوق بتوانید به اندازه دلخواه افزایش فالوور واقعی و فعال داشته باشید. شرکت فالوجت با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای و با پشتوانه سال ها تجربه آماده ارائه مشاوره و خدمات افزایش فالوور واقعی و فالوور ایرانی واقعی به شما دوستان و همراهان همیشگی با تخفیف ویژه می باشد. برای این کار کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و یا شرایط افزایش فالوور با فالوجت را مطالعه فرمایید و تنها در چند روز از خدمات واقعی و پشتیبانی واقعی ما حیرت زده شوید.


soure: آموزش ساخت ربات اینستاگرام