تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام.jpg

ربات اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که باعث شده به عنوان یک ابزار پشتیبانی فوق العاده برای ارتقا برند و کسب و کارهای داخلی اینستاگرام خود را معرفی کند. تمامی ربات ها فارغ از نوع برنامه نویسی و پشتیبانی که دارند ابزارهایی را در اختیار کاربر قرار می دهند که به او کمک می کند تا کنترل فعالیت ربات را در دست داشته باشد و با استفاده از این ابزارها بتواند به سرعت و یا جامعه هدف خود بیشتر نزدیک شود. 

ساخت ربات اینستاگرام

یکی از سوالاتی که همواره مشتریان ربات فالوجت دارند این است که تا چه اندازه می توانند سرعت ربات را بالاببرند و یا اینکه تا چه اندازه باید سرعت ربات اینستاگرام را بالا ببرند تا بلاک نشوند؟ هر چند ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی و تنظیم شده است که ردیابی و شناسایی آن توسط الگوریتم های گوگل کار دشواری است اما به یاد داشته باشید که اینستاگرام محدودیت هایی را برای فعالیت در اینستاگرام در نظر گرفته است که در اصل این محدودیت ها اگر رعایت نشوند نشان دهنده استفاده از ربات اینستاگرام هستند و اگر این اتفاق بیوفتد باعث بلاک شدن صفحه یا پیج شما خواهد شد.
در واقع این مشکل به دلیل عدم رعایت تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام است و تفاوتی در کیفیت و یا کارایی ربات ندارد و کارایی ربات اینستاگرام زمانی مشخص می شود که برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به همراه داشته باشد.  

تنظیم سرعت ربات اینستاگرام

با در نظر گرفتن مطالب فوق حال به موضوع تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام فالوجت برویم. به یاد داشته باشید که تنظیم سرعت ربات اینستا با استفاده از اعداد و مقادیر انجام می شود. این اعداد و مقادیر همواره نسبی هستند و ملاکی بر رعایت دقیق این اعداد برای جذب فالوور و یا اقدامات دیگر بصورت دقیق نمی باشد. در واقع این اعداد فیلترهایی هستند که به فعالیت های پیج شما در ساعات مختلف جهت دهی و تاثیر می گذارند. این عامل می تواند به شما کمک کند که کم کم بهترین سرعت ربات اینستاگرام برای پیج خود را با توجه به افزایش فالوور و تعداد فالوورهای خود به دست بیاورید و ممکن است هر چند روز یک بار نیاز به تغییرات در این سرعت ربات اینستاگرام داشته باشید. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که وقتی شما به عنوان یک کاربر معمولی از اینستاگرام استفاده می کنید و به تازگی اقدام به خرید ربات اینستاگرام کرده اید نباید تاثیر استفاده از ربات آنقدر زیاد باشد که باعث حساس شدن الگوریتم های اینستاگرام شود. در واقع برای شروع باید کمترین حد سرعت ربات را در نظر بگیرید ولی به مرور زمان می توانید سرعت رباط اینستاگرام را بالا ببرید. 

بهترین ربات اینستاگرام

بهترین شکل تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام

در تنظیمات پیش فرض ربات اینستاگرام سرعت فعالیت ربات اینستا بر روز آهسته تنظیم شده است. بهتری است برای روزهای اول از همین سرعت استفاده شود. این کار ریسک فعالیت ربات را کاهش و ایمنی پیج را افزایش می دهد. ربات اینستاگرام دو سرعت دیگر نیز دارد که سرعت متوسط و سرعت بالا است. معمولا بعد از یک هفته تا ۱۰ روز به راحتی می توانید پیج خود را با سرعت متوسط اداره کنید و بعد از ۲ تا ۳ هفته نیز سرعت ربات را روی سریع یا بالا تنظیم کنید. بعتر است زمانی که سرعت ربات را در حالت سریع قرار می دهید حداقل ۲ تا ۳ هزار جذب فالوور اینستاگرام داشته باشید. اما ربات فالوجت یک تنظیمات پیشرفته هم برای سرعت دارد. در تنظیمات پیشرفته شما می توانید سرعت فعالیت را روی حالت دستی قرار داه و به بالاترین شکل افزایش دهید. این کار برای پیج هایی که افزایش فالوور چشم گیری داشته باشند توصیه می شود. در حالت معمول و پیش فرض در ربات اینستاگرام ۲۰ عدد لایک در نظر گرفه شده است که تا ۶۰ عدد این تعداد را می توان افزایش داد. این یعنی حدود ۱۴۴۰ لایک در روز ربات برای شما انجام خواهد داد. برای کامنت نیز شما می توانید تا ۲۰ کامنت در ساعت داشته باشید که روزانه حدود ۴۸۰ کامنت می شود. برای فالو کردن نیز می توانید تا ۵۰ نفر را در ساعت با استفاده از ربات فالو کنید و آنفالو کردن نیز می تواند تا ۵۰ نفر در ساعت تنظیم شود. به یاد داشته باشید که محدوده مجاز تعریف شده در الگوریتم های اینستاگرام کمی بیشتر است اما رنج فعالیت شما بهتر است در محدوده هایی باشد که در ربات برای شما در  نظر گرفته شده تا خطری پیج شما را تهدید نکند. یک قابلیت کلیدی دیگر در ربات فالوجت داشتن دامنه تاخیر است. دامنه تاخیر یعنی ایجاد وقفه در مدت زمان مشخص در فعالیت ربات اینستاگرام. دامنه تاخیر برای سرعت پایین بهتر است بین ۵۰ تا ۶۰ درصد و برای سرعت بالا بین ۷۰ تا ۹۰ درصد تعریف شود. زمانبدنی ربات پیج را روشن بگذارید تا فعالیت هایی مانند لایک، نظر، فالو و آنفالو و غیره در هر ساعت با سرعت بهتری انجام شود. نکته: زمانی که ربات بر روی پیج فعال است نباید فعالیت دستی انجام شود. این کار باعث ایجاد تداخلاتی می شود که نشان دهنده وجود ربات در پیج بوده و ممکن است خطر شناسایی ربات را به همراه داشته باشد. با توجه به رشد پیج اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنید بهترین سرعت برای ربات اینستاگرام را انتخاب کنید. ربات اینستاگرام فالوجت قابل تنظیم در هر سرعتی می باشد و اگر به خوبی برنامه ریزی شود و افزایش سرعت ربات اینستا به دقت و به مرور زمان انجام شود از رشد فالوور اینستاگرام خود با استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت شگفت زده
خواهید شد. 

تنظیمات سرعت ربات فالوجت

خرید ربات اینستاگرام به شکلی برنامه ریزی شده تا با انجام تنظیمات توسط کاربر و متناسب با نیاز کاربر فعالیت خود را اداره کند. خوشبختانه کمترین مشکل را ما با مشتریان خود داشته ایم و تمامی مشتریان ما که به توصیه های تیم پشتیبانی ما عمل کرده اند توانسته اند تنها در چند هفته استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت به طیف وسیعی از فالوور اینستاگرام دست پیدا کنند. اگر سوال و یا ابهامی دارید تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان می باشد.