تست رایگان ربات اینستاگرام

 

اینستاگرام امروزه به ابزاری تبدیل شده که عکس در آن حرف اول را می زند. اگر بخواهیم عکس های اینستاگرام را در دسته های مختلف قرار دهیم، عکس هایی که مربوط به عکس غذا و خوراکی است، در آن حرف اول را می زند. غذایی که علاوه بر تزیین زیبا ، عکسی هنرمندانه و حرفه ای از آن گرفته شده باشد، می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پست شما بسیار موثر باشد و افزایش فالوور اینستاگرام شما را به دنبال داشته باشد. بنابراین می توان گفت رستوران ها و فست فودی ها، کسب و کارهایی هستند که می توانند با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و انتشار پست به صورت روزانه بازاریابی رستوران با اینستاگرام را انجام دهد ، غذاها و خدمات خود را به مردم معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

ایده های جالب برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

  1. اکثر مردم علاقه دارند از آشپزخانه و اتفاقاتی که در آن می افتد، روابط بین کارکنان و بیوگرافی آنان و در کل مکان ها و موضوعاتی که نمی توانند به آنها ورود پیدا کنند، سردر بیاورند. این تصاویر را به گونه ای منتشر کنید که گویی دارید یک داستان را روایت می کنید. بنابراین با این کار می توانید طرفداران و فالوور های خود را به پشت صحنه کارتان ببرید.
  2. مخاطبان اینستاگرام علاقه زیادی دارند تا از غذای خود در رستوران عکس بگیرند و آن را در ایستاگرام شخصی خود منتشر کنند. از چنین افرادی بخواهید با استفاده از هشتگی که مد نظر شماست در این پست ها استفاده کنند تا بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند و جایزه بگیرند. بنابراین می توانید با یک هشتگ خاص، مسابقه ی عکس برای کسب و کار خود به راه بیاندازید و زیباترین عکس ها را در صفحه خود منتشر کنید و به عکس هایی که لایک بیشتری داشته اند، جایزه دهید.
  3. برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام باید پست های صفحه خود را با برنامه ریزی و به صورت مستمر و پیوسته منتشر کنید و سعی کنید از انواع پست ها در یک هفته استفاده کنید. اگر حادثه یا رویداد خاصی اتفاق افتاد، می توانید خارج از برنامه عمل کنید و پستی مرتبط با آن منتشر کنید.
  4. اگر می خواهید آیتم یا غذایی جدید به منوی خود اضافه کنید، قبل از رونمایی غذا یا نوشیدنی جدید خود، شروع به تبلیغ و معرفی این آیتم با جزئیاتی مانند تاریخچه و مواد تشکیل دهنده این غذا یا نوشیدنی بدهید.
  5. پست های خود را با محوریت رستوران و غذای خود فقط منتشر نکنید و سعی کنید نسبت به حوادث و رویدادها واکنش نشان دهید و با مخاطبان خود در این رویدادها مشترک شوید.
  1. می توانید در بعضی از پست های خود، دستور غذا را در کپشن یا عکس بنویسید و از این کار نترسید زیرا برخلاف تصور عامه مردم، این کار باعث کم شدن مشتری های شما نمی شود!
  2. سعی کنید ویژگی هاو خدماتی که رستوران شما به مردم ارائه می دهد و در کمتر جایی دیده شده است رابولد و بزرگ کنید و آن ها را به مخاطبان خود معرفی کنید. این یکی از موضوعاتی اساسی در بازاریابی رستوران با اینستاگرام است که فالوور های شما را جذب می کند برای اینکه از رستوران شما خرید کنند.
  3. شما باید علاوه بر منتشر کردن پست به صورت روزانه، پست های خود را آنالیز کنید. با بیزینسی کردن صفحه خود در اینستاگرام می توانید بفهمید مخاطبان شما در چه روز ها و ساعاتی در طول هفته، به صفحه شما مراجعه می کنند و عکس هایتان را لایک می کنند یا نظر می گذارند؟ پرلایک ترین پست شما در اینستاگرام به ترتیب چه پست هایی بوده است؟ مخاطبان شما را مردان بیشتر تشکیل می دهند یا زنان؟ با آنالیز و تحلیل این موضوعات و استفاده از آنان، می توانید روندی رو به رشد را در صفحه خود شاهد باشید.
  4. از انتقادات و پیشنهادات مشتری ها و فالوورهایتان به گرمی استقبال کنید و با احترام و آرامش، پاسخ کامنت های آنان را بدهید. این مضوع به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید کیفیت خدمات خود را بهبود دهید و چه تغییراتی را در رستوران خود انجام دهید.
  5. از هشتگ هایی استفاده کنید که در زمینه خوراکی و رستوران طرفدار زیادی داشته باشد زیرا هشتگ می تواند به معرفی صفحه شما به بقیه کمک کند. از جمله هشتگ های معروف می توان به foodie ، nomnom ، yummy ، instafood و بزن ، فیدیلیو و بفرما اشاره کرد. هم چنین از هشتگ هایی که مختص کسب و کار و رستوران شماست، نیز می توانید استفاده کنید.

بنابراین با این ۱۰ نکته کلیدی می توانید بازاریابی رستوران با اینستاگرام را به راحتی انجام داد. این کار موجب می شود مشتریان مخصوص خود را به رستوران خود بکشانید و آن ها را جذب کنید. در این موارد حتی اگر به خرید فالوور واقعی نپرداخته باشید، به صورت خودکار و به مرور زمان افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.

 

source: ۱۰ کلید طلایی برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام