افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام یکی از آرزوهای هر یک از ما ایرانی هایی است که به دنبال برند سازی و تقویت فروش و بازاریابی خود با استفاده از قدرت شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام هستیم. اینستاگرام امروزه به یک ابزار بی بدیل در بازار سازی و برند سازی تبدیل شده است و تمامی ایرانی های فعال در حوزه های کسب و کار و یا تبلیغات از این ابزار قدرتمند غافل نشده اند. بسیاری از کاربران اینستاگرام برای افزایش فالوور خود از ده ها روش استفاده می کنند و حتی در صورت موفقیت در جذب فالوور زیاد اینستاگرام باز هم نمی توانند این اطمینان را داشته باشند که فالوور جذب شده به پیج اینستا آنها تماما ایرانی باشند.

خرید ربات اینستاگرام

 

هدف گذاری در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است. بخصوص اگر ابتدای راه باشید شناخت بازار و محل فعالیت شما از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. بازار هدف می تواند یک شهر و یا یک کشور باشد و یا حتی برخی به دنبال زبان های خاص مانند فارسی و غیره هستند. اما اینستاگرام مکانی است که از همه نژادها، اقوام، دین ها و کشورها در آن حضور دارند. هیچ مرزی در این شبکه اجتماعی وجود ندارد و هر یک از پست هایی که شما در اینستاگرام انتشار می دهید ممکن است توسط هر فردی در هر نقطه ای از دنیا دیده شود. داشتن یک فالوور از آلمان و یا انگلستان و یا حتی کانادا و آمریکا می تواند در تعداد افزایش فالوور پیج ما تاثیر گذار باشد و یا حتی لایک و کامنت نویسی این فالوورها می تواند در ارزش پیج ما تاثیر گذار باشد اما وقتی حوزه فعالیت ما در این کشورها نیست و عملا داشتن بازار در این مکان ها به کار ما نمی آید آیا باز هم این فالوور ارزشمند است.  

اهمیت داشتن فالوور ایرانی

فالوور اینستاگرام  

داشتن فالوور ایرانی بخصوص برای افرادی که به دنبال بازاریابی در ایران و یا حتی بازاریابی در یکی از شهرهای ایران هستند اهمیت زیادی دارد. وقتی شما بدانید که ۳۰ هزار فالوور فعال در مثلا تهران یا ایران دارید زبان گفتگو و تبلیغات خود را شناخته اید و می توانید با تکیه بر دانش و فرهنگ این مردم با آنها سخن بگویید و در واقع اقدام به مدیریت پیج اینستاگرام خود بصورت دقیق تر و حرفه ای تر بکنید. رقابت امروزه تنها به داشتن فالوور بالا اینستاگرام خلاصه نمی شود و اغلب شاید داشتن نیمی از فالوورهای یک پیج دیگر به شرط اینکه تماما مربوط به یک کشور باشند بسیار در بهره وری و فروش ما تاثیر بیشتری دارد. فالوور ایرانی و فعال اینستاگرام زبان شما را به خوبی می فهمد و با پست های شما بهتر رابطه برقرار می کند، اگر در شهر و یا کشور شما باشد به راحتی می تواند به شما دسترسی داشته باشند و این به آنها اطمینان می دهد که می توانند راحت با شما رابطه داشته باشند و از شما خرید محصول و یا خدمات بکنند. به فالوور ایرانی اینستاگرام شما می توانید وعده خدمات پس از فرش بدهید، می توانید آنها را بعضا در مکان هایی گرد هم جمع کنید و  یا می توانید با ایجاد کمپین ها و یا مسابقاتی به راحتی آنها را به تعامل با پیج اینستاگرام خود وادار کنید.  

تفاوت فالوور ایرانی فعال با فالوور غیر ایرانی

وقتی از کیفیت بالای فالوور سخن به میان می آید یعنی داشتن فالوور اینستاگرام که با شما احساس قرابت و دوستی بیشتری بکند. فالوور ایرانی فعال بنا به دلایلی که در بالا گفته شد بخصوص اگر به شما نزدیک تر باشند خیلی راحت با شما تعامل خواهند داشت. فالوورهای خارجی  اغلب مفهوم پیام ها و پست های شما را درک نمی کنند و اگر درک کنند با شما خیلی تعاملی نخواهند داشت و حتی در صورت تعامل باز هم نمی توانند در اغلب موارد از شما خرید داشته باشند. اگر مبنای فعالیت اینستاگرام و راه اندازی پیج اینستا شما فروش و بازاریابی باشد این موضوع بیشتر خود را نشان خواهد داد. فالوورهای ایرانی را کمتر و سخت تر می توانید جذب کنید و در یک جمله جذب فالوور ایرانی اینستاگرام بسیار دشوارتر است. وقتی از بین ۷۰۰ میلیون کاربر فعال اینستاگرام قرار باشد ۴۰ میلیون نفر را ، تازه اگر از کل ایران باشند هدف قرار دهید ، قطعا پیدا کردن فالوور اینستاگرام دشوارتر می شود. اما با این وجود فالوور ایرانی اینستا ارزش بیشتری دارد و حتی جذب کم فالوور اینستاگرام اگر قطعا ایرانی باشند نسبت به افزایش فالوور اینستاگرام با فالوور خارجی ارجحیت باید برای شما داشته باشد. بیشتر بخوانید: احتمال جذب فالوور فیک توسط ربات اینستاگرام چقدر است؟ + نحوه عملکرد ربات

راه های افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی

افزایش فالوور اینستاگرام

 

راه های زیادی برای افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی وجود دارد. برای افزایش فالوور حقیقی ایرانی از هر یک از روش های زیر می توانید استفاده کنید که بصورت خلاصه برای شما آماده شده است:

  • تنها به دنبال کاربرانی در اینستاگرام باشید که محتوای ایرانی با زبان فارسی بارگذاری می کنند. حتی برای اطمینان بیشتر می توانید به نام کاربری آنها توجه کنید زیرا اغلب کاربران ایرانی اینستاگرام از نام خودشان در بخشی از نام کاربری اینستاگرام استفاده می کنند.
  • از هشتگ فارسی استفاده کنید و یا به دنبال هشتگ های فارسی باشید. زبان فارسی خاص مردم ایران نیست اما عمده فارسی زبانان در ایران فعالیت می کنند. البته اگر کرد یا ترک و از اقوام دیگر ایرانی هستید نیز می توانید برای جذب فالوور ایرانی منطقه خودتان حتما از هشتگ های خاص زبان خودتان استفاده کنید.
  • به کامنت ها و تعاملاتی که در پیج های اینستاگرام وجود دارد توجه کنید. پیج هایی که فالوور فارسی زبان اینستاگرام دارند و یا بهتر است بگوییم فالوور ایرانی فعال دارند به احتمال زیاد در کامنت ها و پیام های پیج آنها توسط کاربران آنها تعاملات به زبان فارسی و یا زبان های ایرانی وجود دارد. برای هدف گذاری روی کاربران پیج های اینستاگرام دیگر نیز می توانید با توجه به نوع کامنت ها و پاسخ گفتن به کامنت های انها با فالوور فعال ایرانی آنها تعامل برقرار کرده و انها را ترغیب کنید که پیج شما را بازدید کنند.
  • فالو کردن پیج های فارسی را فراموش نکنید. شاید ساده ترین راه برای یافتن فالوور ایرانی این باشد که پیج های فالوور ایرانی را دنبال کنید. با این کار پیامی برای آنها ارسال می شود که شما آنها را فالو کرده اید. به احتمال زیاد آنها به پیج شما سر خواهند زد و شما را فالو خواهند کرد و با این کار افزایش فالوور ایرانی برای شما قطعا اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به اینکه تنها ۷۵۰۰ پیج را می توانید فالو کنید بهتر است بعد از چند روز این پیج ها را آنفالو کنید. اصلا نگران نباشید ، آنها خیلی به ندرت متوجه این شوند که شما آنها را آنفالو کرده اید. ضمن اینکه اگر محتوای عالی داشته باشید به راحتی شما را از دست نخواهند داد.
  • انتشار محتوا و عکس و کلیپ ایرانی یا فارسی برای جذب فالوور ایرانی اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. وقتی شما پیجی پر از محتوای ایرانی و فارسی داشته باشید و تماما با کیفیت و منظم این باعث می شود که تنها کاربران ایرانی اینستاگرام شما را هدف قرار دهند.
  • خرید فالوور ایرانی. این روش یکی از روش هایی است که برخی از پیج ها برای شروع کار انجام می دهند. به یاد داشته باشید برای خرید فالوور ایرانی حتما سایت هایی را انتخاب کنید که فالوور ایرانی فعال به شما بفروشند.
  • استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام. شاید یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی استفاده از ربات واقعی اینستاگرام باشد. البته ربات اینستاگرام تنوع زیادی دارد اما ربات تحت وب با کیفیت اینستاگرام مانند ربات فالوجت می تواند با دریافت اطلاعات و تنظیماتی از طرف شما به راحتی تنها  تنها فالوور ایرانی برای شما جذب کند.

 

ربات اینستاگرام چگونه فالوور ایرانی برای ما جذب می کند ؟

یک ربات حرفه ای اینستاگرام بسیار هوشمند و دقیق نوشته شده است. این ربات یک پنل کاربری در اختیار هر کاربری که از ربات اینستاگرام استفاده می کند و در واقع اقدام به خرید ربات اینستاگرام مربوطه را کرده قرار می دهد. در این پنل یک سری اطلاعات از شما دریافت می شود. این اطلاعات و یا تنظیمات باعث می شود که شما دقیقا نوع فالوور اینستاگرام خود را تعیین کند. در زمان استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام می توانید با تنظیمات زیر اقدام به جذب هدفمند فالوور ایرانی فعال بکنید:

  • در قسمت کاربران هدف، کاربران هدف خود را از بین کاربرانی انتخاب کنید که ایرانی هستند و در ضمن فالوور واقعی اینستاگرام و ترجیحا ایرانی داشته باشند.
  • در قسمت پیج هدف ، از پیج هایی استفاده کنید که اولا فالوور واقعی داشته باشند، دوما تعداد فالوور آنها زیاد باشد و سوم اینکه ازکامنت ها و کاربران آنها عمدتا فارسی زبان یا ایرانی باشند.
  • در قسمت انتخاب هشتگ، از هشتگ های فارسی حتما استفاده کنید. با انتخاب هشتگ فارسی ربات را به سمت این هشتگ ها هدایت می کنید که عمدتا مربوط به کاربران فارسی اینستاگرام هستند.
  • در قسمت کامنت ها، چندین کامنت متنوع ولی فارسی و یا نهایتا به زبان های قومی خود را بنویسید. انتخای این کامنت ها بخصوص برای افرادی که قصد دارند از منطقه خاص و یا فرهنگ و زبان خاص فالوور داشته باشند اهمیت زیادی دارد. مثلا اقوام لر زبان می توانند با نوشتن کامنت هایی با زبان لری ، این نوع اقوام یا فالوور ایرانی لر زبان را هدف قرار دهند.
  • در قسمت موقعیت جغرافیایی منطقه مورد نظر خود را مشخص کنید. بهترین و مهم ترین قسمت ربات اینستاگرام که برای جذب فالوور ایرانی فعال به شما کمک خواهد کرد انتخاب موقعیت جغرافیایی در ربات اینستاگرام است. این ربات وقتی در این منطقه فعال شود تنها به دنبال کاربران فعال فارسی زبان در این منطقه است و فالوور ایرانی واقعی اینستاگرام را هدف گذاری می کند. در این تنظیم شما می توانید حتی یک استان و یا شهر را انتخاب کنید.

  ساخت ربات اینستاگرام فالوجت

 

شرکت فالوجت با تنظیم و برنامه نویسی یک ربات حرفه ای اینستاگرام جذب فالوور ایرانی فعال و واقعی را برای شما به واقعیت تبدیل کرده است. شما می توانید با تنظیمات حرفه ای و دقیق این ربات تنها هدف خود را جذب فالوور ایرانی و فعال قرار دهید. برای اطمینان از این موضوع می توانید تست رایگان ربات ما را انجام دهید.

 

source: چقدر افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام اهمیت دارد؟ آیا ربات اینستاگرام به ما کمک می کند؟