ربات  اینستاگرام امروزه به عنوان یک ترفند افزایش فالوور به کار گرفته می شود و توانسته به عنوان یک استراتژی کارا و موثر در بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام بسیار قدرتمند عمل کند. هر چند انتخاب ربات اینستاگرام نیز در این موضوع دخالت مستقیم دارد و نباید از کیفیت متفاوت ربات اینستا غافل شد.

بصورت کلی یک ربات خوب اینستاگرام تنظیماتی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند ضمن ایجاد راهکارهای متفاوت برای رسیدن به حداکثر فالوور اینستاگرام، افزایش لایک، افزایش کامنت و غیره را هم زمان داشته باشد و  در ضمن امنیت و ایمنی پیج خود را نیز ارتقا دهد. بعضا برخی از ربات ها دارای تنظیمات پیش فرض هستند و گاها این تنظیمات توسط کاربر انجام می شود.

در هر صورت ربات قوی اینستاگرام معمولا به شکل خودکار و با رعایت تنظیماتی که توسط کاربر ایجاد شده است کار می کند. تنظیمات ربات اینستاگرام که قبلا در مقاله ای با همین عنوان کاملا توضیح داده شد ، در واقع مسیر و هدف جذب فالوور را مشخص می کند اما باید به یاد داشت که ممکن است این تنظیمات بعضا مشکلات و یا ابهاماتی را هم ایجاد کند که یکی از این ابهامات که ممکن است به دلیل استفاده از ربات اینستاگرام افزایش فالوور باشد مشکل ورود مجدد به اکانت اینستاگرام است که در ادامه در خصوص رفع این مشکل با هم بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ساخت ربات اینستاگرام

دلیل ارور ورود مجدد به اینستاگرام چیست؟

عوامل متعددی می تواند باعث بروز این ارور شود. اما دو عامل اصلی ترین نقش را در ارور ورود مجدد به اینستاگرام در زمان استفاده از ربات اینستاگرام دارند.

  • تغییر رمز ورود در زمانی که از ربات اینستاگرام استفاده می کنید.
  • تنظیم ورود دو مرحله ای به اینستاگرام در زمان استفاده از ربات

البته هر یک از این دو مورد می تواند در زمانی که از رباط اینستاگرام استفاده نمی شود هم باعث بروز مشکل ارور  ورود مجدد به اینستاگرام بشود.

خرید ربات اینستاگرام

چگونه ارور ورود مجدد به اینستاگرام را بر طرف کنیم؟

در حالت اول اگر رمز ورود به اینستاگرام خود را در زمان استفاده از ربات تغییر داده باشید، کافی است رمز را یک بار دیگر وارد کنید و معمولا به راحتی وارد اینستاگرام می شوید. برای این کار باید حتما ربات اینستاگرام را خاموش کنید، سپس با رمز جدید وارد شوید و دوباره ربات اینستا را روشن کنید. احتمال تداخل رمز ممکن است باعث بروز این مشکل شده باشد.

در روش دون برای حل درخواست ورود مجدد به اینستاگرام شما چه در زمان استفاده از ربات اینستاگرام و چه در زمان معمول ممکن است فاکتور تایید دو مرحله ای را فعال کرده باشید و این احتمال هم وجود دارد که در برخی از ربات ها این گزینه بصورت اتوماتیک برای امنیت اکانت شما فعال شده باشد.

در واقع این مشکل نیست و برای امنیت پیج اینستاگرام شما است و با دو بار وارد کردن رمز اینستا می توانید راحت وارد حساب کاربری خود شوید. اما اگر به هر دلیل دوست ندارید چنین گزینه ای داشته باشید می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ربات اینستاگرام را خاموش کنید
  • وارد پیج اینستاگرام شوید
  • از سه خط بالای صفحه وارد گزینه تنظیمات یا settings شوید
  • گزینه two-factor authentication را انتخاب کنید
  • کد اینستاگرام را وارد و سپس این گزینه را غیر فعال کنید.
  • چند دقیقه صبر کنید. مثلا ۲۰ دقیقه
  • ربات فالوجت را روشن کنید و از این پس تنها با وارد کردن یک بار رمز می توانید به راحتی از اینستاگرام خود و خدمات ربات اینستاگرام استفاده کنید.

نکته ۱ :

اگر در زمان روشن شدن ربات اینستاگرام از شما دو مرحله رمز را درخواست کرد و یا با ارور ورود مجدد مواجه شدید ربات را روشن نگه داشته و  مراحل فوق را انجام دهید  و بعد از غیر فعال کردن گزینه two-factor authentication ربات را خاموش و بعد از ۲۰ دقیقه روشن کنید تا ارور برداشته شود.

نکته ۲ :

پیشنهاد می شود که گزینه two-factor authentication یا تایید دو مرحله ای را در زمان استفاده از ربات فعال نگه دارید. این کار باعث بالا رفتن امنیت اکانت اینستاگرام شما می شود. اگر مشکل ارور ورود مجدد دارید بعد از انجام مراحل فوق و حذف شدن ارور ورود مجدد، دوباره وارد قسمت تنظیمات شده و این گزینه را فعال کنید تا هم ارور برداشته شود و هم امنیت اکانت اینستا شما چندین برابری باقی بماند.

ساخت ربات اینستاگرام

اگر مشکل ارور ورود مجدد برداشته نشد چه کنیم؟

به احتمال بالای ۹۰ درصد مشکل شما در مراحل دوگانه قبل حل خواهد شد. اما اگر به هر دلیل نتوانستید با روش های بالا ارور ورود مجدد را بردارید یک روش قطعی برای این مشکل وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

برای این کار باید از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید. سپس با استفاده از یک کامپیوتر و یا لپ تاپ و اگر در دسترس نبود با استفاهد از مرورگر گوشی هوشمند خود وارد سایت اینستاگرام به نشانی Instagram.com بشوید. ورود را بزنید و با وارد کردن یوزر نیم و پسورد وارد حساب کاربری یا اکانت اینستاگرام خود بشوید.

به پروفایل خودتان رفته و بر روی گزینه ادیت پروفایل یا edit profile کلیک کنید.  بر روی گزینه  غیر فعال کردن موقت  حساب من کلیک کنید. سپس نیاز به استراحت دارم را انتخاب کنید، از شما درخواست پسورد می شود ، آن را وارد کنید و اکانت خود را غیر فعال کنید.

به یاد داشته باشید که این قابلیت از طریق نرم افزار اینستاگرام در گوشی قابل دسترسی نیست و حتما باید از مرورگر اینترنت برای وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام استفاده شود.

بعد از چند ساعت استراحت دادن به حساب کاربری  با وارد کردن یوزر نیم و پسورد می توانید وارد حساب کاربری خودتان در اینستاگرام شوید. این کار باعث می شود تا تنظیمات اینستاگرام آپدیت شده و به صورت خودکار ارور ورود مجدد برداشته شود.

به یاد داشته باشید که در مدت زمان خاموشی و یا استراحت اینستاگرام نباید هیچ دستگاه دیگری را برای ورود به حساب اینستاگرام خود فعال نگه دارید و به همین دلیل باید ربات اینستاگرام نیز قبلا خاموش شده باشد.

تنظیمات ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی شده است که کاربران و مشتریان ما بتوانند بدون هیچ نوع مشکل و با بالاترین امنیت با ربات خود تنها به جذب فالوور بیشتر اینستاگرام و افزایش فالوور فعال به همراه لایک و کامنت  و فیدبک های موثر دست پیدا کنند.

ضمن اینکه تیم پشتیبانی ما همواره آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان خود می باشد تا با خیال راحت و با سرعت و هدف گذاری مورد نظر بتوانند به خواسته های خود دست پیدا کنند. اگر هر نوع مشکلی برای شما بوجود آمد فورا با ما تماس بگیرید.

source: چگونه ارور ورود مجدد به اینستاگرام در زمان استفاده از ربات اینستاگرام را برطرف کنیم