استوری فقط یک روایت روزمره از زندگی تان نیست! برای کسب درآمد از استوری اینستاگرام تان آمده باشید.

اگر از فعالان حوزه شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید احتمالا برایتان جالب است بدانید عده ای با انتشار استوری توانسته اند از اینستاگرام پول پارو کنند. اگر شما هم می خواهید به کسب درآمد از استوری اینستاگرام بپردازید در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام بدون تردید محبوب ترین شبکه اجتماعی با قابلیت های بسیار متفاوت و متنوع است که توانسته بسیاری از کسب و کارها را نیز به سمت خود بکشد. یکی از این قابلیت ها، قابلیت اینستاگرام استوری (Instagram Stories ) است. که می تواند نه تنها در افزایش فالوور زیاد بلکه در کسب درآمد از اینستاگرام نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

 

کسب درآمد از استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام، مهره افزایش فالوور

استوری اینستاگرام یک روایت داستان گونه از یک روز کاری و زندگی شماست. این داستان می تواند مربوط به یک اتفاق در زندگی تان باشد. معرفی یک کتا ب یا مطلب خوب؛ و اگر در حیطه کاری مشغول به فعالیت هستید یک معرفی از محصولتان.

معمولا استوری ها 24 ساعت ماندگاری دارند و بعد از این مدت از صفحه اینستاگرام شما پاک می شوند. مگر اینکه آنها را به صفحه خود اضافه کنید. این استوری ها در بالای صفحه اینستاگرام و به شکل و یا نمادی دایره ای دیده می شوند.

فالوور اینستاگرام با مشاهده استوری می تواند با استفاده از کادری که در پایین آن قرار دارد با شما تعامل ایجاد کنند . به همین دلیل قابلیت، استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای ایجاد رقابت و یا مسابقات اینستاگرام و داشتن تعامل بسیار خود با فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور پیج اینستا است.

خرید بازدید استوری اینستاگرام به شما کمک می کند استوری های تان در اکسپلور اینستاگرام به نمایش درآید. این یعنی ویو بیشتر، فالوور بیشتر، فروش بیشتر!

نحوه پست استوری اینستاگرام

پست استوری و یا انتشار داستان به معنای فارسی آن کار چندان دشواری نیست . برای این منظور باید بر روی علامت به اضافه در صفحه خانه یا فید خود، کلیک کنید . و سپس دکمه دایره ای شکل عکس بگیرید و یا با نگه داشتن چند ثانیه ای اقدام به گرفتن ویدئو کنید.  

البته این زمانی است که شما می خواهید آنلاین و یا لایو تصویر استوری کنید. اما شما می توانید برای انتشار استوری حتی با رفتن به گالری خودتان  یک تصویر و یا ویدئو را انتخاب کنید و به عنوان استوری با انتخاب گزینه stories ایجاد کنید.

اگر دوست دارید استوری های جذابی برای پیج خود تولید کنید بیشتر بخوانید: نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

کسب درآمد از استوری اینستاگرام

هر چه در جذب فالوور فعال موفق تر باشید بهتر می توانید از اینستاگرام و قابلیت های استوری آن پول در بیاورید. اما بدون تردید افزایش فالوور واقعی با استفاده از تبلیغات هزینه بر است و با استفاده از روش های معمول زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که با خرید فالوور اینستاگرام و آن هم فعال و واقعی اینستاگرام برای رونق و فروش بهتر اینستاگرام خود اقدام کنید.

شاید بتوان به جرات گفت ایجاد استوری در اینستاگرام با هدف تسهیل در بازایابی و فروش بوده است. برای اینکه در فروش و بازاریابی خود در اینستاگرام موفق باشید قبل از اینکه به دنبال ایجاد استوری باشید باید به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید. با افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می توانید با انتشار پست استوری تبلیغاتی در اینستاگرام که در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد به درآمد بسیار خوبی برسید.

استوری اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام لازم برای کسب درآمد از استوری اینستاگرام

برای خرید فالوور اینستاگرام می توانید این کار را با تخصص و دانش و پکیج های آماده و بسیار حرفه ای سایت فالوجت انجام دهید. سایت فالوجت به دلیل داشتن یک سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند و در اختیار داشتن بیش از ده ها هزار فالوور واقعی بهترین سایت برای خرید فالوور واقعی و فعال اینستا با لایک واقعی، کامنت واقعی، ویو واقعی و انواع تعامل واقعی فالوور اینستاگرام می باشد.

اما بعد از افزایش فالوور  با خرید فالوور واقعی می توانید با استفاده از ایده های مختلف و تجربه سایر پیج های اینستاگرام برای تبلیغات و فروش بیشتر در اینستاگرام دست به کار شوید. بهترین روش های شناخته شده برای کسب درآمد از استوری اینستاگرام روش تبلیغاتی است.

برای نشان دادن قدرت بیزینس و یا خدمات خودتان از استوری استفاده نمایید. استوری اینستاگرام به راحتی نه تنها به تمامی انواع فالوور های نمایش داده می شود. بلکه در اختیار طیف وسیعی از کاربران دیگر اینستاگرام نیز خواهد بود . که می تواند جذب فالوور بیشتر و افزایش فالوور بیشتر را به همراه داشته باشد.

 روش های مرسوم برای تبلیغات در استوری

از روش های مرسوم برای تبلیغات در استوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خودتان را معرفی کنید: ارسال تصویر و یا ویدئویی از کسب و کار و یا خدمات خودتان در استوری

استوری اینستاگرام این قابلیت را می دهد که اغلب کاربران اینستاگرام راحت تر با آن در ارتباط باشند. وقتی شما از استوری برای انتشار لایو و یا آنلاین و یا حتی انتشار عکس و فیلم از لحظات کاری خود استفاده می کنید، کاربران و فالوور اینستاگرام شما بیشتر به شما اعتماد می کند. و به این نتیجه خواهید رسد که انتخاب درستی انجام داده است. و اگر فالوور پیج شما باشد به شما بیشتر اطمینان می کند. و اگر نباشد به راحتی تبدیل به فالوور اینستاگرام شما خواهد شد.

افزایش فروش در سایت به کمک استوری: تبدیل محتوای سایت به مقالات شکسته

یکی دیگر از راه های ارتباط با فالوور اینستاگرام از طریق استوری اینستاگرام برای دارندگان سایت است. اگر صاحب کسب و کاری با سایت معتبر هستید هر از چند گاهی یکی از مقالات سایت خود را انتخاب کنید. گزیده هایی از مقالات خود را به عنوان استوری انتشار دهید و از فالوور های اینستاگرام خود بخواهید این مقالات را مطالعه کنند.

این کار باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما و اعتماد بیشتر فالوور به اعتبار و وجهه کاری شما می شود. که به راحتی می تواند باعث جذب فالوور بسیار زیاد واقعی برای شما شود. در این روش می توانید با قرار دادن URL مطلب در زیر پست استوری دسترسی به محتوا را برای فالوور اینستاگرام خود ساده تر کنید.

آیا می دانید برای قرار دادن لینک در استوری باید تعداد مشخصی فالوور داشته باشید؟ آیا می دانید خرید فالوور اینستاگرام یک راه بسیار عالی و آسان برای استفاده از این ویژگی استوری است؟

اطلاع رسانی پخش های زنده یا لایو در استوری برای افزایش ویو

یکی از جدیدترین ترفند های بازاریابی اینستاگرام، لایو است که اخیرا به قابلیت های شبکه های اجتماعی اضافه شده است. به غیر از اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر نیز این قابلیت را دارند. این قابلیت به شما اجازه می دهد که لحظات و فعالیت های کاری خود را بصورت زنده با فالوور اینستاگرام شیر کنید یا شریک شوید.

در استوری اینستاگرام کافی است که با اختصاص یک تیزر این موضوع را اطلاع رسانی کنید و سپس با قرار دادن URL از فالوور اینستاگرام خود بخواهید با شما همراه شوند. شک نداشته باشید که لایو اینستاگرام و مشاهده یکی دو بار توانایی های شما و محصولات شما می تواند در اعتبار سازی و برند سازی اینستاگرام شما نقش فوق العاده ای داشته باشد و حتی باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما شود.

لایو اینستاگرام

اعتماد بیشتر: نشان دادن ماهیت اصلی محصولات و خدمات

اغلب مردم به خرید آنلاین هنوز اطمینان لازم را ندارند و برای ایجاد این اطمینان باید از روش های بسیار زیادی استفاده شود. اما خبر خوب این است که با ایجاد این اطمینان برای یک نفر در واقع چندین نفر دیگر را نیز جذب خواهید کرد. 

اگر در استوری اینستاگرام خود بتوانید ماهیت واقعی محصولات خود را نشان دهید و ضمانت های لازم را به فالوور اینستاگرام بدهید تردید نداشته باشید که می توانید فروش بیشتر در اینستاگرام را تجربه کنید.

برگزاری رویدادها و رقابت ها در اینستاگرام برای افزایش فروش در اینستاگرام

رقابت و یا رویداد های انلاین هر روز رو به گسترش است. استوری اینستاگرام این قابلیت را به خوبی پوشش می دهد. شما می توانید برنامه ریزی یک رویداد و یا رقابت را برای جذب تعامل فالوور اینستاگرام بصورت بیشتر، انجام دهید . و نهایتا این رویداد را با استوری نه تنها به فالوور اینستاگرام خودتان بلکه به سایر افرادی که احتمال دارد از پیج شما بازدید کنند اطلاع رسانی کنید. برای برندگان جایزه در نظر بگیرید و به خوبی به قول خود وفا کنید. این یک راه عالی برای فروش و اعتبار بیشتر است و می تواند جذب دنبال کننده اینستاگرام زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

خرید فالوور واقعی، فروش محصول واقعی

فروش و بازاریابی و بصورت کلی، کسب درآمد از طریق استوری اینستاگرام نیازمند داشتن فالوور واقعی و فعال زیاد است. و هر چه تعداد این فالوورها بیشتر باشد می تواند در موفقیت شما تاثیر بیشتری داشته باشد.

به همین منظور ما در سایت فالوجت با بهره گرفتن از سروری اختصاصی و قدرتمند و یا ارائه خدمات متقابل به کاربران اینستاگرام توانسته ایم پکیج هایی از فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام تهیه و در تعداد های مشخص و با قیمت مقرون به صرفه در اختیاز کاربران مختلف اینستاگرام قرار دهیم.

شما هم اگر به دنبال کسب درآمد و فروش بیشتر در اینستاگرام هستید بهترین راه این است که برای قدرت بیشتر خود و  بخصوص برای شروع و تقویت قدرت رقابت پذیری خود اقدام به خرید فالوور واقعی، ایرانی و فعال اینستاگرام بکنید. 

source: ایده های کسب درآمد از اینستاگرام: با استوری پولدار شوید!